"Easy- to know that diamonds- are precious
good- to learn that rubies- have depht
but more- to see that pebbles- are miraculous"

- Joseph Albers

tirsdag 27. oktober 2009

Nytt forsidebilde

Jeg trengte en liten pause fra heklinga nå i kveld, og mens Gray's ruller og går på skjermen foran meg laget jeg en ny liten "banner" :) Det er ikke noe jeg gjøre særlig ofte lenger, men jeg fikk bare skikkelig lyst te å rable litt, og med hekletøyet ferskt i minne ble det inspirasjonskilden denne gangen, hihi.. Synes det passer å, ka du tru? :)

Ha en fortsatt fin tirsdagskveld!

1 kommentar:

Bitt@mi sa...

Åhhh, så flott forsidebilder du har laget:-) Har lenge tenkt på å få meg et nytt et, men er ingen kløpper med sånt... Er visst bedre med pinnene.
Hvordan gjør du det? Noe spesielt program du anbefaler? Har Photoshop på pc'en men har aldri brukt det til annen enn litt bilderedigering...

Ha en fin kveld!