"Easy- to know that diamonds- are precious
good- to learn that rubies- have depht
but more- to see that pebbles- are miraculous"

- Joseph Albers

torsdag 22. oktober 2009

Nytt garn og ferdig UFO


Her om dagen fikk jeg pakke! Det var riktignok bestilt, men veldig moro å få uansett :) Garnet har jeg aldri hverken kjent på eller sett i virkeligheten, måtte bare stole på det som ble skrevet om det - og jeg er kjempefornøyd med fargene og mykheten!

De rosa er alt på pinnene, og jeg lurer på om de brune snart får sam
me skjebne :) Det nærmer seg jo jul (!) med stormskritt føles det som og tankene om hva slekt og venner skal få ligger stadig vekk i bakhodet. Vi har alt vært ute å kjøpt det meste, men jeg synes det blir litt lite til tider så jeg håper på å få til noen kreative tillegg i pakkene :) Hva det blå gjelder vil jeg være noe ego og lage et eller annet til megselv, fargen var bare så herlig!
Garnet kan kjøpes her
Blå og Rosa: Ekstra fin Merino
Brunspetta: Baby Merino


Ellers fant jeg fram et sjal her om dagen som jeg strikket for evigheter siden! Det var vel her i vår jeg blei ferdig med heklekanten rundt og alt, men etter det har det bare blitt liggende med ufesta tråder..gøy.. Men jeg tok meg sammen og festet dem, det var vel noe sånt som 6 tråder - kjempejobb.. hehe..

Her prøver jeg det på også, ikke verdens beste bilde men skjerfet, som jeg kommer til å bruke det som, er en varmebombe! Hadde det på i noen få min og fikk nesten litt problemer med å puste gitt.. Deilig når det blir 15- 20 minus *yay* :)

Garn: Kitten Mohair, liten rest av Mini Alpakka (lyse striper)
Mengde: Nesten to bunter Kitten Mohair (har dessverre ingen mulighet til å veie..)
Oppskrift: En variant av denne

Det går mye tid til skoleting nå, men innimellom, som på toget til skolen får jeg gjort litt julegavehekling og strikking. Skal passe på å vise fram tingene nærmere jul :)

Da ønsker jeg deg en fin kveld videre :D

Ingen kommentarer: