"Easy- to know that diamonds- are precious
good- to learn that rubies- have depht
but more- to see that pebbles- are miraculous"

- Joseph Albers

onsdag 25. november 2009

Det skjer da noe for tiden

Joda! Jeg driver fortsatt med julegaver, derfor har jeg ikke stort å blogge om føler jeg, kan liksom ikke vise så mye før gavene er gitt bort og åpnet av vedkomende synes jeg...men jeg har jo noen besteforeldre som ikke har tilgang til nett, derfor vil jeg vise noe av det jeg holder på med til dem:





Disse tøflene skal farfar få :) Jeg synes knappen foran gjør alt, i hvertfall når en tar tøflene på! Bare at på mine føtter blir det skikkelige alvesko og det ser noe dumt ut å vise her, hehe.. Jeg tovet dem først på 40, men måtte over på 60 grader for at det skulle skje noe med garnet.
Garn: dobbel tråd Nagano
Pinne: 5 mm
Oppskrift: funnet i Allers- juleblad fra i fjord, var egentlig bare opp til damestørrelse, men økte litt her og der så den ble større (skulle jeg gjort det igjen ville jeg endret noen plasser) Jeg er ikke så vant med innfallsmetoden helt ennå, men begynner å få en forståelse av det.



Flere julegaver kommer etterhvert. Det blir ikke så mye oppdateringer som jeg skulle ønske, men det er ikke alltid en har energien til det. Det skjer mye nå, og da tenker jeg ikke bare på eksamner og den slags, men det er sykdom i familien, uhelbredelig sykdom... Men jeg prøver å holde motet oppe, se fram til jul og sånt men det blir en anderledes jul i år, på en god måte siden min kjære er med oss, men veldig annerledes siden min far mest sannsynlig blir sengeliggende hele tiden..

Jeg ønsker deg og dine en fin kveld ihvertfall :)

2 kommentarer:

HildeP. sa...

Nydelige tøfler, så deilige ut! Med knapp blir de ekstra lekre! : ) Tror det blir mange glade gavemottakere hos deg!

Ha en flott dag!

- Hilde

Hanne sa...

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min. Alltid koselig å oppdage nye flinke bloggere. Kjenner meg godt igjen i det du skriver om julegaver. Har det siste halvåret vært litt frustrerende å ikke kan vise frem det en driver med på strikkefronten på grunn av at det skal gis bort. Blir vel bloggras på januar :) Ønsker deg en fin dag :)