"Easy- to know that diamonds- are precious
good- to learn that rubies- have depht
but more- to see that pebbles- are miraculous"

- Joseph Albers

mandag 23. februar 2009

Pakke :)


Idag kom jeg sliten med masse bagasje tilbake til hybelen etter en deilig liten "studieuke", hjemme hos mamma og pappa, med Stian hos meg hele uka :D Uansett så møtte jeg på en fin overraskelse, nemlig pakke fra min hemmelige venn på Norsk strikkeforum :)

I pakka var det to nøster Eskimo, tre nøster Puddel (som jeg aldri har prøvd eller vært borti) og en kul liten flashlight- sak som en kan henge på nøkkelknippet! Jeg blei veldig fornøyd og er utrolig spent på åssen det puddelgarnet er og hva jeg kan lage av det.. spennans! Alt er i grått så det traff bra blink der, tusen takk hemmeligvennenmin :)

Kom gjerne med forslag te hva jeg kan bruke puddelgarnet til :)

2 kommentarer:

Lemi sa...

heihei... takk for fin kommentar og hyggelig besøk ;)
koselig side har du ;)

Bitt@mi sa...

Hei!
Den lua du kommenterte på bloggen min, fant jeg her:
http://blogg.hobbyboden.com/lillebla/index.php?cat=1381
Og Eskimo + Puddel = klaffelue som du kan finne på Garnstudio!
Jeg har strikket en selv, og den ligger på bloggen om du leter litt langt ned. Laga den i romjula, tror jeg.
Ha en flott dag!