"Easy- to know that diamonds- are precious
good- to learn that rubies- have depht
but more- to see that pebbles- are miraculous"

- Joseph Albers

torsdag 5. februar 2009

Min første..


..award!
Den fikk jeg av bitt@mi :)
Tusen takk, det var utrolig kos. En skikkelig oppmuntring til å fortsette blogginga og ikke minst håndarbeidet :D
Jeg vet ennå ikke helt hvem jeg skal gi den videre til men, det kommer vel etter hvert når jeg får mer tid til det ;)

Teksten som hører til:
Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET - nærhet i rom,tid og forhold. Disse bloggerne er usedvanlige, sjarmerende og søte,og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til seks bloggere,som igjen må velge seg seks nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres.


1 kommentar:

MirreVirre sa...

Alltid koselig å få awarder og se at folk liker bloggen!
Lua var skikkelig artig å strikke! Ser ikke bort fra at det blir flere med tida!
Ha en super kveld!