"Easy- to know that diamonds- are precious
good- to learn that rubies- have depht
but more- to see that pebbles- are miraculous"

- Joseph Albers

fredag 13. februar 2009

En liten oppdatering..

Jeg måtte bare kunngjøre at jeg nå har heklet 50 lapper :D Jeg må si jeg er noe stolt av dette, og selv om det er langt unna et sengeteppe som jeg håper å få te, så ser jeg fremgang og får dermed håp om å lykkes!





Jeg er godt i gang med tegne-pulsvarmeren til min kjære nå, skal straks legge av masker til tommel. Det blir et virr-varr av restegarn, men det er ikke noe han kommer til å hekte seg opp i vil jeg tro.. :P

Akkurat nå fikk jeg veldig lyst til å prøve meg på denne lua, og mønsteret virker ikke så aalt for vanskelig heller :) Er det noen som har noe tips er det bare å komme med det! Oppskriften er som du kan se fra garnstudio. Er det et sted jeg er støtt innom så er det der :P


.....



Det er fredag den 13. Og på en måte har det vært en ulykkesdag i familien.. Min kjære, lenge syke, farmor sovnet stille inn i dag. Farfar holdt henne i hånden og var hos henne til siste slutt, og det er en god tanke, at de på en måte fikk tatt farvel og at farmor slapp å måtte lide i flere uker framover.. Pappa så veldig lyst på det sånn sett, for hun har sliti lenge nå, med lungebetennelser som kom og gikk i tilegg til mange andre plager.. Hvil i fred farmor, nå vet vi du er på et bedre sted.


....

1 kommentar:

mono sa...

Huff, så trist... Men så uendelig godt at de fikk tatt farvel med hverandre! *rørt*

Klem til deg og dine