"Easy- to know that diamonds- are precious
good- to learn that rubies- have depht
but more- to see that pebbles- are miraculous"

- Joseph Albers

tirsdag 19. januar 2010

Hjemmedag :)

I dag skulle jeg opprinnelig på skolen, men jeg hadde en nokså tung natt med mye gråting så min kjære foreslo at jeg blei hjemme, rett og slett. Alt blei bare for mye for med tanke på alt som har skjedd. Med tung hodepine og hovne øyne var jeg glad for at den beslutningen blei tatt da jeg våknet :)

Jeg fikk pakke fra bokklubben: "Vente. Blinke" som jeg hadde bestilt via gavekort for ett nytt år i klubben :) Gleder med masse til å sette meg ned med den, men begynner å bli en kø av bøker i bokhylla jeg vil lese nå..


Vi tok en tur ut til Skien og jeg fikk hamstret litt på den lokale hobbyforretninga- det er så synd de skal legge ned! Har alltid likt den butikken.. men det eldre paret som driver det vil gi seg, og jeg kan jo forstå det da- når de har holdt på så lenge jeg kan huske i hvertfall!
Her er kuppet mitt, til under 200- lappen :)

Diverse perler til armbånd og fletta makramé- ting er planen :)
Nå venter jeg bare på Gray's- ha en fin kveld :)

Ingen kommentarer: