"Easy- to know that diamonds- are precious
good- to learn that rubies- have depht
but more- to see that pebbles- are miraculous"

- Joseph Albers

søndag 17. januar 2010

Liten 2009 oversikt- dette har jeg laget!

Et utvalg arbeid fra 2009 :) Det er og en del ting som juleduken og teppet av bestemorsruter jeg ikke blir ferdig med... men de blir vel ferdig en gang, hehe.



Lue: Den laget jeg til megselv, den rosa og vottene var julegave til søstra mi- men lua var litt liten så har planer om å lage en ny til henne..hehe. Det var da også ett par votter dette året.



Fotplagg: Sokker til min kjære (som dessverre mot kvelden for ikke så lenge siden, sånn kan det gå med opprekksgarn som egentlig ikke er det beste sokkegarnet) og tøfler farfar fikk til jul :) Tøflene var andre del av skoleprosjektet mitt i vår ;) Jepp, er ikke den største sokkestrikkeren.. *kremt*



Vesker: Den første er ei lita søt veske som både er heklet og strikket, men som blei i grunn litt for liten til å brukes til noe. Nr to blei en bursdaggave til mamma, oppskriften er fra Garnstudio (fikk aldri tatt bilde av den når den var ferdig..) Og siste ut var veska mormor fikk til jul, fikk aldri spurt henne om den falt i smak men..




Pulsvarmere: De lilla var til meg, de grønne fikk min søster. De lys- lilla var en del av skoleprosjektet mitt i vår, den ene tovet før montering, den andre montert- tovet for hånd! Uten at det var meninga monterte jeg dem forskjellig i forhold til strikkeretninga, hehe, gjorde det mye lettere å huske forskjellen på de :) Den fargerike er "tegnehanska" til min kjære (som ikke funket helt som den skulle fant vi ut..) og til slutt mine heklede sukkertøy :)




Og til slutt: armbånd makrameflettet, flere kluter, heklede sommerfugler og blomster. Sjal i Mohair og vest til megselv :)

Da tror jeg i hvertfall jeg har fått med det meste ;)

Ingen kommentarer: