"Easy- to know that diamonds- are precious
good- to learn that rubies- have depht
but more- to see that pebbles- are miraculous"

- Joseph Albers

fredag 8. januar 2010

Første post i nytt år

Godt nyttår!

Ja, da var vi godt i gang med januar alt, nytt år nye muligheter og alt det der..
I det siste har jeg hatt en voldsom bloggtørke rett og slett fordi det har skjedd så innmari mye på en måneds tid nå. Alt har ikke akkurat vært posistivt heller... Jeg har tidligere nevnt at pappa var veldig syk og at vi kom til å ha en spesiell jul pga det. Den 16 desember døde han, og jeg har fortsatt problemer med å snakke eller tenke på det uten å felle noen tårer. Han betydde så utrolig mye for meg.

Men jula blei da koselig fordet. Det blei første hele jula med samboeren min :) Julaften med tante, fetter, bestefar, søster og mamma i tilegg -- alene i huset hos mamma kunne blitt ganske trist i grunn.

Nå som det er et nytt år har jeg ett stort ønske om å ikke miste flere av mine kjære på en god, lang stund.. to på ett år blei litt mye kjenner jeg, farmor også..

På håndarbeidsfronten driver jeg på med noen strømper, skal lage votter, og har tøfler i tankene - alt til venner :) Det gjør godt å ha mål med arbeidene mine for tiden!

Jeg har også et mål om å bli slankere akkurat som tusenvis av andre mennesker på nyåret, hehe. Men det enkleste akkurat der blir å holde seg unna godis og brus i uka, og trene noen dager da. Det høres egentlig enklere ut enn det er men jeg skal gjøre mitt beste! :)
Alt i alt prøver jeg å tenke framover og på de positive tingene her i verden - håper du gjør det samme ;)

3 kommentarer:

MirreVirre sa...

Huff, så trist å høre om pappaen din! Men det var kanskje godt å slippe hvis det ikke var noe mer å gjøre...
Håper du får et bedre år dette året =)

Nutte sa...

Takk :) Jeg satser på det!

frøken ij sa...

Så trist med faren din... Sender en god klem og krysser fingrene for at 2010 blir et bra år :)