"Easy- to know that diamonds- are precious
good- to learn that rubies- have depht
but more- to see that pebbles- are miraculous"

- Joseph Albers

søndag 18. januar 2009

Mitt pågående arbeid

Nå tenkte jeg at det var på tide med en oppdatering på det jeg holder på med!
Har hatt planer om å lage et teppe i "bestemorruter" og har jobba litt med det sånn på og av mellom andre ting. Nå i helga har jeg faktisk fått laget en 5- 6 ruter og synes det var på tide å poste om det :) De er laget i Senjagarn fra Nille og er i grunn ganske myke.





Her ser du 10 av hver farge, jeg valgte etter mye om og men å ha hvit i midten hele veien, men variere grå og lilla rundt. Jeg synes det blir lekkert og har ennå ikke gitt opp prosjektet :) (mulig jeg tar en pause når det er 20 av hver, hehe..)

Ellers har jeg hatt en kjempefin helg med kjæresten min :) Vi hadde 3års jubileum her om dagen og feira med å spise ute her på fredag. Han var så søt, kjøpte en bukett røde roser til meg å greier :)

Nå er jeg aleine igjen på hybelen da.. men jeg bruker tida godt til å gjøre litt husarbeid og rydde da, så kan jeg fokusere mer på studiene til uka! Og ikke bare det da, jeg er veldig glad i å se på film så det blir en del sitting i timene framover med siste rest av helgegodiset :D
Ha en fortsatt fin helg! :)

8 kommentarer:

Petunia sa...

Du er hjertelig velkommen til å være med på fotosafari! Kjempekjekt!
Bar gi meg en lyd når du har laget et innlegg, så skal jeg sette deg på Safarigjenlisten:)

MirreVirre sa...

Tror det blir et veldig fint teppe jeg asså!
Lua har jeg dessverre ikke no oppskrift på, den ble litt til underveis igrunn...
Ha en fin uke!

Bitt@mi sa...

Så fin blogg du har startet:-) Legger deg til på blogglisten min, har en mistanke om at det kommer til å bli mye fint å se her:-)
Nydelige lapper - flotte farger:-)

Bitt@mi sa...

Er innom igjen - og lurer på... Har du oppskrift på de bestemorrutene som du hekler? De var veldig fine når jeg studerte dem nærmere, og ikke sånne tradisjonelle...

Anonym sa...

Klart du kan linke til bloggen min, det er berre hyggelig! :)
Gleder meg til å sjå teppet ferdig!!

Magaki sa...

Gratulerer med 3-årsdag :)

Lappeteppet blir veldig fint. Jeg tror også at det er lurt å ha øyet i samme farge.

ANNEPÅLANDET sa...

Veldig fine bestemorsruter!! Den hvite midten ser ut som snøkrystaller. Finnes det en oppskrift?

frøken ij sa...

Flott mønster på de lappene :) Blir spennende å se det ferdig resultatet, selv om det kanskje kan ta litt tid?! :)