"Easy- to know that diamonds- are precious
good- to learn that rubies- have depht
but more- to see that pebbles- are miraculous"

- Joseph Albers

mandag 26. januar 2009

I løpet av helga fikk jeg strikket ferdig en Augusta pulsvarmer. Men det er ikke bare-bare for meg, etter å ha prøvd en tre- fire ganger før jeg fikk mønstret til ;) Av en eller annen grunn klarte jeg å gå fra 50 til 31 masker på noen omganger og endte opp med å strikke et par rapporter med 31 masker. Heldigvis gikk det opp et lys om at mønstret forandret seg samt at den var noe trang å få på...



Jeg har ennå ikk festet trådene da, hehe, men det tar man til slutt ;)



...og her sitter herligheten på, varm og god ble den og :D
Krysser fingrene for at den neste blir like bra (eller bedre) :)

Garn: Silja, mørk lilla
Pinne: nr 3
Mønster: (se forrige post)
Kjøpt: Nille

1 kommentar:

Bitt@mi sa...

De ble jo kjempefine, og fargen var flott:-) Flink du har vært, da!
Ha ei god natt!