"Easy- to know that diamonds- are precious
good- to learn that rubies- have depht
but more- to see that pebbles- are miraculous"

- Joseph Albers

torsdag 22. januar 2009

En liten oppdatering. . .

Jeg glemte nesten helt å føre opp hvem jeg har finni den fine bestemorruteoppskrifta hos! Uff, jeg beklager så mye Bea, hvis du ser dette.. Jeg fant den i hvertfall her :) Og jeg er veldig takknemlig for det, siden oppskrifta er kjempefin!


Ellers så driver jeg på med noen pulsvarmere, som jeg har funnet her :)
De kalles "Augusta" og er litt krevende, men jeg er på vei til å bli ferdig med den første snart! Jeg kommer med bilde seinere når de er ferdige tenker jeg.



Det er så deilig å få levert oppgaver! Nå har jeg endelig levert en norskoppgave som har liggi siden før jul, det føles herlig! Men den må nok fram igjen om ikke så lenge når eksamen nærmer seg, tar ikke sorgen på forskudd :) (ennå..)
Ha en flott helg forresten! Blir nok ingen poster før på mandag siden jeg drar av gårde til min kjære :)

Ingen kommentarer: