"Easy- to know that diamonds- are precious
good- to learn that rubies- have depht
but more- to see that pebbles- are miraculous"

- Joseph Albers

onsdag 7. desember 2011

Jeg vil være flink til å blogge! Men hva skal en blogge om i disse dager når det eneste en har på pinnene er julegaver? Vel, i mangel på noe annet kan jeg jo vise fram pakka jeg fikk fra "svigermor" her i forrige uke. Jeg var syk med halsbetennelse og orket lite, men da jeg fikk lappen i dørluka om at en pakke venta på meg, da måtte jeg våge meg ut! Det var ikke akkurat skuffende innhold heller. Sjelvende i armene etter å ha bært den store norgespakka hjem tømte jeg den sakte men sikkert og fylte faktisk hele kjøkkenbordet med innholdet, 5 kilo var visst vekta på pakka... :)

Det er mye Mor aase, noe Baby merino og en god del ren bomull- kjempefornøyd! Takk igjen :)

1 kommentar:

marianne sa...

Åååå,så heldig du er:-) Herlig å ha et stort garnlager.
Hos meg er det også en del julegaver,men jeg har ingen av disse som leser bloggen min....Så det finnes mange bilder om du vil se:-) Ønsker deg en fin dag,og god bedring:-)