"Easy- to know that diamonds- are precious
good- to learn that rubies- have depht
but more- to see that pebbles- are miraculous"

- Joseph Albers

søndag 28. februar 2010

Tøfler!

I løpet av den siste uka har det blitt til tre par tøfler, ferdig tovet :)
De hvite er mine, de grønne og gule skal videre til nye eiere -- en flott måte å tjene litt penger på! Har planer om to par til.
Garn: Safir og Vestland
Pinne: 3,5
Tovet på 60 grader
I forrige innlegg ligger det en link til hvor du kan se fremgangsmåten ;)

Jeg har også blitt ferdig med de lange strømpene jeg har holdt på med siden jula.. endelig! Det blir veldig lenge til jeg strikker noe lignende igjen, helt klart. Jeg skulle legge til bilder, men så klarte jeg å slette dem da jeg skulle legge de inn på pc'n... Men det kommer bilder seinere :)

Ingen kommentarer: