"Easy- to know that diamonds- are precious
good- to learn that rubies- have depht
but more- to see that pebbles- are miraculous"

- Joseph Albers

søndag 14. februar 2010

Endelig noe ferdig

I uka som var fikk jeg endelig tilsendt en liten konvolutt med egne merker, som jeg har planer om å fest på de arbeidene jeg lager. Flere ganger har jeg kommet over blogger hvor folk har fått tak i dette, og hver gang har jeg lurt på hvordan- endelig var det min tur til å komme over sida :) Jeg gleder meg til å kunne feste dem på ferdige arbeid! Interessert? Sida finner du her (takk til Mirrevirre for at hun nevnte sida en gang)

---

Endelig blei jeg også ferdig med pulsvarmer nr 2! Jeg startet på en forrige søndag faktisk, med samme mål som i dag -- bli ferdig med begge. Men så klarer jeg å legge opp 5 flere masker på nr 2, og da blei jo den lengre enn den første.. da mista jeg litt lysta til å begynne på ennå en. Heldigvis kom lysta tilbake :) Jeg fant og ut at en heklet kant øverst ville gjøre susen, og det blei prikken over i' en! :)
Garn: sandnes mini alpakka
Pinne: 2
Ekstra: p 2 heklenål og hvite perler

Fikk du forresten lyst på dem eller et annet par? Disse skal legges i gave/ selge hjørnet mitt, og for 150 + porto kan de bli dine :) De er gode og varme på hånden i disse kalde tider ;)

2 kommentarer:

frøken ij sa...

Så fine pulsvarmere! Har noe garn liggende, akkurat nok til et par med perler tror jeg, men jeg har ikke fptt lysta over meg. Kanskje jeg skal bruke garnet til noe annet.. eller bare vente til lysta kanskje kommer? Ha en fin søndasgkveld og flott uke :D

innendørs sa...

Hei du! Finfine pulsvarmere! Bra jobba å bli ferdig, ikke alltid jeg får laga nr 2 av sånne par.. hehe! og.. Tusen takk for så koselig hilsen fra deg for en tid tilbake!! Koser meg stort med den lille, men blir veldig lite tid på nett da..hehe! Men veldigveldig hyggelig at du liker bloggen... håper på noen nye innlegg snart! Finfin kveld og helg til deg!!!