"Easy- to know that diamonds- are precious
good- to learn that rubies- have depht
but more- to see that pebbles- are miraculous"

- Joseph Albers

lørdag 28. mars 2009

April nærmer seg..

og da var det på tide at jeg oppdaterte litt her inne igjen ;)

Har hatt utrolig mye å gjøre i det siste med praksis og generelt mye skolearbeid - og det er derfor jeg er her, aleine, på hybelen min i helga for å få gjort litt ekstra skolearbeid.. Men heldigvis ikke baaare det da, hehe. Har strikket en del på et nytt sjal i det mohairgarnet jeg aldri fant ut hva jeg skulle bruke til, og vært en liten tur i hobbybutikken.. :)

Her er resultatet på pulsvarmerene jeg laget til søstra mi, i lik stil som mine, lilla (Augusta):


Garn: Senja
Pinner: 3,5 (tror jeg, hvis ikke bare 3)
Oppskrift: lik som de lilla ;)

Disse fikk hun for over to uker siden, minst, men jeg har rett og slett vært treig med blogginga fram til nå. Jeg passet på å strikke strammere enn sist og laget de kortere, når jeg synes mine egne blei litt vel lange.. Hun ble i hvertfall fornøyd, fargen passet veldig godt til henne å :)

Men nå blir det vasking på denne frøkna, så får du ha en fortsatt fin lørdag! Flere oppdateringer på tingene jeg driver på med nå kommer de neste dagene :)

2 kommentarer:

Bodil sa...

Lekre pulsvarmarar i flott farge. Ha ei fin påske:)

Magaki sa...

Skikkelig fine pulsvarmere i nydelig vårfarge :)

Ha en riktig fin påske :)