"Easy- to know that diamonds- are precious
good- to learn that rubies- have depht
but more- to see that pebbles- are miraculous"

- Joseph Albers

mandag 7. februar 2011

Post!


I dag hentet jeg pakke fra Pickles! Jeg må si jeg blei nokså overraska når jeg fikk en hentelapp med "pakken er for stor for postkassen", hadde ikke tenkt i bestillingsøyeblikket at pakka var såå stor.. og det var den heller ikke, men for stor for en postkasse, ja :). Med tanke på at vi ikke eier en postkasse engang, og at alle pakkene jeg bestiller med garn havner på utsida av døra, for dørsprekken (jepp, som de har i amerikanske filmer) er for smal for hvilket som helst garn - synes jeg det var litt rart at den ikke den også havnet i snøfonna. Jaja, moro å hente pakke i hvertfall :D

Da pickles hadde fri frakt for en stund tilbake, pga feiring av to år, slo jeg til med å bestille noe av det nyeste de har nå - alpakkagarn *smelte* Jeg digger andre typer alpakka, så hvorfor ikke prøve dette? Og gjett om jeg er fornøyd! Gleder meg så til å lage sjal av dette, det er i hvertfall hensikten i skrivende stund :) Fargeklatten helt bak er Abulita tynn merino, og det mørkebrune til venstre er "cashtweed" - noe jeg heller ikke har prøvd ut før *spent*.

Håper du også har noe garn du gleder deg til å prøve ut!

2 kommentarer:

mono sa...

Ooooh! Mye herlig garn fra Pickles! =)

Fru Keilegavlen sa...

Så spennande post! Eg har aldri prøvd Pickles sitt garn.