"Easy- to know that diamonds- are precious
good- to learn that rubies- have depht
but more- to see that pebbles- are miraculous"

- Joseph Albers

søndag 6. juni 2010

En vest til nytte


Ja, en vest blei det til slutt. Og selv om jeg ikke synes den passet meg særlig godt, mye pga at den var litt trang over ryggen og at jeg angret på fargevalget, kom den da til nytte fordet! Vi fikk en av mine tanter på besøk - kjempekoselig, og før jeg vet ordet av det får hun prøve den, ser seg i speilet og digger den :D
Og jeg er helt enig, den kler henne mye bedre enn meg, og siden hun har en forkjælighet for lilla akkurat som meg var det ikke vanskelig å gi den videre til henne :) Noen tråder festet seinere og hun er på vei hjem med ny vest og skal visst bruke den allerede neste dag på jobb - og jeg? veldig fornøyd med å ha gitt den et nytt hjem!

Håper du har en finfin søndagskveld :)

3 kommentarer:

wenche Fossum sa...

Vesten ble kjempefin da Anette :-)

Hanne sa...

Så koselig at du kunne glede tanten din med ny nydelig vest. Den største gleden man kan ha er jo å gjøre andre glad :)

Felisi sa...

Vesten ble fin den, og hvis det er tante som prøver den på bildene, så kler hun den kjempegodt. Tenker hun var glad for at hun kom på besøk akkurat den dagen ;)