"Easy- to know that diamonds- are precious
good- to learn that rubies- have depht
but more- to see that pebbles- are miraculous"

- Joseph Albers

onsdag 19. mai 2010

Jobb :)


Jeg har vært så heldig og få muligheten til å jobbe i en butikk jeg har hatt lyst til å jobbe i lenge nå, nemlig en bokhandel :) Etter et kort, koselig intervju ble jeg ringt opp dagen etter - og i dag har jeg gjennomfør andre og siste dagen med opplæring! Fra nå av skal jeg klare meg aleine i butikken. Den ligger i et senter som har nokså rolig trafikk med kunder og mange følger butikkens innhold ofte, og støtter så godt de kan. Det er deilig at butikken ligger på et rolig sted, utenfor byen, og sjansen er liten for å treffe på folk fra hjemtraktene en aldri likte siden jeg må ta buss i 20 min før jeg er der ;)
Dette er kun en helgejobb, med noe ekstra nå i sommer, men jeg ser fram til å kunne tjene litt ekstra hver måned! I tilegg til herlige bøker har de også et stort utvalg leker, trangt om plass og alltid ting å sette ut - lite sløvetid med andre ord, og det liker jeg!

Jeg tror jeg kan like å jobbe i bokhandel.. :)

Ingen kommentarer: