"Easy- to know that diamonds- are precious
good- to learn that rubies- have depht
but more- to see that pebbles- are miraculous"

- Joseph Albers

lørdag 18. september 2010

Knapp på knapp


Sånn helt uten videre fikk jeg skikkelig lyst til å vise fram den lille, men store, knappesamlinga mi. Med liten så mener jeg at den ikke strekker seg lengre enn til denne lille boksen, men allikevel mye større samling enn jeg noen gang har hatt før :)

Jeg fikk vel opp øyne for knapper etter at den søte, lille hobbybutikken på Notodden bestemte seg for å ha 30% avslag på alt grunnet stenging.. men jeg gjør mitt for å hjelpe og har brukt over 500 kr der alt den siste måneden *flink* selv om jeg eegentlig ikke trengte alt jeg kjøpte... kremt.. Det blei i allefall noen pene knapper- ikke minst søte og morsomme også :)

Skal en ikke pynte litt på hverdagen med slike småting? Ha noe å fryde seg over som en vet ligger et sted hvor en kan ta dem fram, kanskje ikke bare når de skal brukes men også bare for å beundres? Det synes jeg :)

Det var kveldens små ord fra meg.. Ha en fin helg videre :)

Ingen kommentarer: