"Easy- to know that diamonds- are precious
good- to learn that rubies- have depht
but more- to see that pebbles- are miraculous"

- Joseph Albers

tirsdag 21. september 2010


Jeg hadde noen rester av melkefibergarn, etter å ha strikket et sjal med det som jeg ennå ikke har fått blokket, som jeg ville bruke til noe fornuftig. Jeg prøvde å hekle ennå et sjal av det, eller i hvertfall et lite skjerf, men det blei for lite selvfølgelig.. men da jeg kom på at pulsvarmere kunne vært fornuftig å ha nå om morgenen blei det det til slutt :) Oppskriften har jeg fulgt helt og fullt på de hvite til megselv, mens en liten forbedring blei gjort på de lilla. Viftene var ganske løse på de hvite, da det bare var luftmasker over hver vifte, men å bytte ut den ene luftmaska med en fastmaske i toppen av vifta gjorde det hele mer sammensatt ;) Jeg lærer av mine feil.. *glise* De lilla skal en klasseveninne få - men kanskje jeg lager fler :D

Garn: Dobbel tråd melkefibergarn, dobbel tråd sandnes mini alpakka
Pinne: 4
Oppskrift: garnstudio
Tid: Disse er ferdige på en kveld ;)

Ingen kommentarer: