"Easy- to know that diamonds- are precious
good- to learn that rubies- have depht
but more- to see that pebbles- are miraculous"

- Joseph Albers

mandag 13. juli 2009

Da var det sommer :)

men akkurat i dag og forrige uke har det vært som om vi har hoppet over halve juli, sløyfa august og landet i september..14 grader og regn- kjølig!

Men som den positive sjela jeg er så satser jeg på at "Imorra,ja da blir det nok varmere!"

Forresten så har det skjedd masse på de månedene jeg ikke har fått blogga! Har flytta i leilighet med min kjære og skaffa sommerjobb hos Canal Digital :) Det blir lite med ferie på oss, men det å få et eget sted å bo er ikke langt fra å feriere litt, vel? Vi er i hvert fall ikke lei stedet ennå ;)

Jeg har fått gjort litt på hobbyfronten da:



Strikket et par kluter i bomullsgarn, mandarin petit med pinne 3,5, den underste er strikket i enkle rette masker..den øverste ut fra en oppskrift hentet fra nettet- du vil finne link hos Mirrevirre ;)

Ellers har jeg litt dilla på makrame nå, og har et armbånd til min kjære alt- det vil ganske sikkert bli ett til meg også snart!

Ellers vil jeg anbefale, for dem som ennå ikke har rørt disse, og lese Twilight-serien..i hvertfall hvis du er fan av fantasy og kjærlighet *drømme seg bort i bøkene*

Ingen kommentarer: