"Easy- to know that diamonds- are precious
good- to learn that rubies- have depht
but more- to see that pebbles- are miraculous"

- Joseph Albers

onsdag 28. april 2010

Nytt prosjekt


Jeg kunne ikke dy meg når jeg kikket i en håndarbeidsbutikk sist jeg var på Notodden, når jeg hadde skikkelig lyst på noe å hekle! Valget falt på en vest jeg håper å bruke te sommer'n - en ekstra pynt på det gamle ;) Jeg har så langt laget de heklede rutene som en starter med, og heklet dem sammen på en måte jeg følte jeg fikk til (beskrivelsen i oppskriften var helt rar..) men jeg fikk noen tanker ved å kikke her :)
I helga reiser vi bort og det blir fint å kunne ta med noe lett å jobbe med - gøy å kunne lage noe annet enn bare lapper jeg aldri får gjort om til noe, hehe.. En eller annen gang skal det vel bli et babyteppe av de andre lappene mine - må bare ha nok rester først :)

Ingen kommentarer: