"Easy- to know that diamonds- are precious
good- to learn that rubies- have depht
but more- to see that pebbles- are miraculous"

- Joseph Albers

lørdag 5. desember 2009

Desember er i gang!

og jeg har Flaxkalender i år, noe jeg aldri har hatt før. Pleide alltid å ha en billig sjokoladekalender, en til 10 kr, men i år ville jeg prøve noe annet siden jeg uansett kjøper meg sjokolade i ny og ne- ihvertfall marsipansjokoladegrisene fra Nidar.. :) Men uansett så hadde jeg ikke tenkt stort over det med å vinne noe, bare en annen type overraskelse hver dag enn det mest vanlige. Skal tro jeg fikk en stor overraskelse da jeg vant 500 kr 1 des! OG den 4 vant jeg 50, med andre ord: Storfornøyd! :D Lurer på om det blir noe mer... hehe





Jeg ble ferdig med ennå en julegave jeg kan vise fram her om dagen, denne veska/ handlenettet skal mormor få. Jeg heklet også en blomst som jeg tenkte å henge på med en sikkerhetsnål- i tilfelle hun vil ta den av. Oppskrift på blomsten har jeg fra "Crochet to go", kan legge ut en oppskrift hvis det skulle være ønskelig :)

Garn: Bomull lin fra Drops
Mengde: Litt under 4 nøster, en tråd
Pinne: 5 og 3,5
Oppskrift: finner du her
Den er på engelsk, men nokså enkel å forstå. Jeg fant den hos Moment, og hun har laget flere av den med en annen vri- ta en titt ;)

Da vil jeg bare ønske deg en finfin lørdagskveld!

Ingen kommentarer: